Nye Nesbru barnehage

Nesbru barnehage er en privat barnehage som eies av Nesbru kvinne- og familielag. Nesbru kvinne- og familielag består av en ekstern styreleder og foreldrerepresentanter. Barnehagens formål er å drive en trygg og pedagogisk god barnehage med et høyt service nivå og kvalitet i alle ledd. Vi åpnet våre dører allerede i 1945! Siden den gang har barnehagen gått gjennom mange endringer. I august 2021 åpnet vi helt nye lokaler og barnehagen består nå av 42 barn fordelt på 2/3 avdelinger. Harestua består av 14 barn i alderen 1-2 år og Bamsebo består av 28 barn i alderen 3-5 år.

Med nytt bygg kommer andre store prosesser som ny logo, økning av barn og ansatte osv. Vi skal derfor bruke høsten godt på tilvenning, bli kjent, freshe opp uteområde og få alt på plass inne i de nye barnehagen.

En offisiell åpning vil derfor komme til høsten når vi har fått mer på plass og det nye skiltet med barnehagens logo skal henges opp på veggen.

Vi gleder oss til fortsettelsen.

For mer informasjon, ta kontakt med daglig leder.