Ansatte

Bamsebo

Silje .

Stilling: Annet

Silje er vårt nyeste tilskudd til vår lille flokk. Hun startet som 100% assistent på vår storebarnsavdeling i januar 2024. Silje har årsstudium i spesialpedagogikk og vi gleder oss til å bli bedre kjent med hun.

Stine .

Stilling: Annet

Stine er vår faste vikar fra Ethos bemanning. Hun startet på Bamsebo høsten 2023, men jobber nå på vår småbarnsavdeling fra 01.01.24.

Celine .

Stilling: Assistent

Celine har bachelor i HR, bedriftspyskologi og ledelse. Hun gikk selv i Nesbru barnehage som barn og vi er veldig glad for at hun ville bli en del av flokken vår sommeren 2023. Hun er sprudlende, omsorgsfull og aktiv sammen med barna.

Jon .

Stilling: Assistent

Jon har jobbet som assistent i andre barnehager før han startet hos oss i 2011. Jon har et brennende engasjement for å være ute og bidrar godt i villmarksklubben til barnehagen. Humoren og den lette stemningen rundt Jon er noe både små og store setter pris på. Han har alltid et glimt i øyet og noe morsomt å si.

Kaja .

Stilling: Assistent

Kaja startet som vikar hos oss rundt 2018. Kaja imponerte stort med sitt sprudlende vesen og høsten 2018 ble hun ansatt i 100% stilling hos oss som assistent. Kaja har god kontroll og oversikt, og er ofte å se i lek med barna. Hun er god på samarbeid, og ser både små og store rundt seg. Høsten 2023 har Kaja startet på barnehagelærer via Oslo Met og jobber derfor 60% som assistent hos oss.

Tonje .

404 10 594

Tonje er utdannet barnehagelærer og startet som pedagogisk leder hos oss i 2021. Tonje har derfor den faglige pedagogikken godt i minnet og hun bruker den aktivt i hverdagen. Hun er omsorgsfull og har mye varme i sitt samspill med barna. Hun trives godt i utelek og er en aktiv voksen. Tonje er også en person som har mye godt humør og alltid en god latter på lur. Tonje har blant annet hovedansvaret for: førskolegruppen, overgang bhg-skole og HMS-arbeid i barnehagen.

Mie .

Stilling: Pedagogisk leder

Mie startet som pedagogisk leder hos oss juni 2023. Hun har mastergrad i spesialpedagogikk og lang erfaring fra barnehagesektoren. Mie er god på organisering og strukturering av barnehagehverdagen. Hun har god forståelse for hva som er viktige elementer i en barnehagehverdag. Mie er dyktig på å lage pedagogiske samlingsstunder som barna elsker. Mie er også en tydelig voksen som har mye humor i hverdagen.

Helene .

Stilling: Barnehagelærer
404 10 595

Helene har jobbet som assistent i andre barnehager før hun startet hos oss i 2016. Siden 2016 har hun jobbet både som assistent og barnehagelærer på dispensasjon. Helene er god på å se alle barn, og er unik på å tilrettelegge for at alle skal få mulighet til å oppleve mestring og utvikling. Hun har en egen evne til å håndtere barn som trenger det mest, og er raus, omsorgsfull, morsom og leken med alle rundt seg.

Harestua

Agnes Karen .

Stilling: Assistent

Agnes har lang erfaring fra barnehagesektoren. Hun jobber som assistent på vår småbarnsavdeling og startet hos oss august 2021. Agnes er rolig, omsorgsfull, humoristisk og tilstede med barna. Hun trives godt ute og blir ofte kalt barnehagens "kreative direktør" da hun er svært kreativt og inspirerer både små og store med sine kreative evner.

Anna .

harestua@nesbrubarnehage.no

Anna er pedagogisk leder på Harestua. Hun har master i pedagogikk fra Polen og har jobbet i andre barnehager før hun startet som fagarbeider hos oss i 2016. Totalt har hun jobbet ca 10 år i barnehage med både små og store barn. Anna er tålmodig og en trygg voksen som både barn, ansatte og foreldre setter pris på.

Margit .

Stilling: Fagarbeider
404 10 595

Margit er utdannet førskolelærer og har lengst fartstid av alle ansatte fra barnehagesektoren. Hun startet sin karriere i barnehagesektoren i 1984. Hun startet som pedagogisk leder hos oss i 2018. Margit har alltid åpne armer og et trygt fang. Hun er veldig glad i å synge, og synger med den stemmen hun har. Bøker leser hun også mye for barna og Margit legger til rette for et godt språkmiljø på småbarnsavdelingen. I tillegg til dette er hun en omsorgsfull og ryddig person.

Andre ansatte

Julia Haavi

Stilling: Daglig leder
468 59 521
kontor@nesbrubarnehage.no

Julia er utdannet barnehagelærer og jobber som mellomleder hos oss. Hun jobber tett med begge avdelinger og har som hovedoppgave å jobbe med de barna som har behov for en ekstra voksen nær seg. Hun jobber også administrativt med vedtak og søkeprosesser rundt enkeltbarn. I tillegg er hun stedfortreder for daglig leder. Julia er opptatt av leken som metode for sosial kompetanse og annen læring, og tilrettelegger for at alle barna skal føle en tilhørighet og samhold i gruppen.

Julia .

Stilling: Ressurspedagog